Strategi og tiltak

Vi ønsker å ta en posisjon som differensierer oss fra konkurrentene på en attraktiv og tydelig måte. Vår strategiske posisjon er #friskeopplevelser. Gjennom å tilby friske opplevelser hele året, ta posisjon som et opplevelsesreisemål i norgestoppen.

Mål:
Få flere gjester til å komme hit
Få gjestene våre til å bli lenger
Få gjestene til å legge igjen mer penger

Fire fokusområder:
#1 Markedet – økt synlighet og tilgjengelighet
#2 Produktene – kompetanseløft, kvalitet på markedsmateriell, produktutvikling, markedskunnskap, bookbart reisemål
#3 Nettverket – kompetanseheving og samarbeid, medlemsmøter, interninformasjon
#4 Reisemålet – reisemålsutvikling, arrangementsutvikling

Her kan du laste ned presentasjon om vår strategi #FRISKEOPPLEVELSER

Last ned presentasjon med våre markedstiltak innenfor de fire strategimålene for 2017.

Her i vår blogg finner du informasjon om ulike tiltak/prosjekt innenfor våre fokusområder.

Verden er full av pene, behagelige – og forutsigbare reisemål. Solstoler, fargerike paraplydrinker, klorfylte basseng, lekeland og friserte golfbaner så langt øyet kan se. Nordvestlandet er motsatsen til «Syden». Hos oss er det vilt, ekte og variert. Her finner du en dramatisk kystlinje, alpine fjell, frodige dalfører – og unike opplevelser. Alt innen en kjøretur på en time eller to.
Mange kjenner suget i magen når de tar seg ned de skarpe hårnålsvingene i Trollstigen, kjører Atlanterhavsveien mens sjøsprøyten vasker over bilen, eller balanserer på Romsdalseggen. Nordvestlandet er rett og slett fullt av naturskapte fornøyelsesparker. I tillegg har vi alle de uoppdagede perlene.
På Nordvestlandet tror vi rekreasjon ikke handler om å koble av, men om å koble på. Være aktiv og bruke sansene. Sykkelturer på bilfrie øyer i havgapet, vandring på smale kyststier, guidede toppturer i steile fjell. Eller hva med å nye noen sommerdager på en av de mange setrene, eller fiske etter verdens hviteste torsk?
Vi som bor på Nordvestlandet, lever tett på denne naturen. Og vi gjør alt vi kan for at våre gjester skal reise hjem med rike minner i bagasjen, fulle av inntrykk de gjerne deler med andre.

Lag et nettsted eller blogg på WordPress.com

opp ↑

%d bloggere like this: