Markedssjefens høstrapport

Er du nysgjerrig på hva som foregår av markedsarbeid hos oss akkurat nå, så kan du se på rapporten som vår markedssjef Torill Brandal Berge har laget her. Hun jobber som dere vet for både Visit Nordvest og Destinasjon Ålesund & Sunnmøre, så i rapporten vil dere se sakseksempel fra hele vårt flotte fylke Møre og Romsdal.


Skjermdump av kampanjer/annonser

Vårt markedsarbeid er inndelt å digital synlighet 24/7, der vi legger midler i spesifikk kampanjekjøring i ulike kanaler, men også på organisk trafikk som vi får ved å jobbe systematisk og strategisk med å optimalisere tekster og innhold for å komme høyt opp på relevante søk (SEO). I rapporten fra markedssjefen denne gang er det fokus på kampanjearbeidet vårt. Les rapporten her.

Om du ønsker mer informasjon, har spørsmål eller innspill, ta gjerne kontakt med Torill på epost torill@visitnorthwest.no eller ring tel. 994 74 959.


Eksempel på kampanje som har vært med oss i flere år, og som fortsatt er den mest leste; «Norges råeste bilturer».


torunndyrkorn

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..