Er du nysgjerrig på hva som foregår av markedsarbeid hos oss akkurat nå, så kan du se på rapporten som vår markedssjef Torill Brandal Berge har laget her. Hun jobber som dere vet for både Visit Nordvest og Destinasjon Ålesund & Sunnmøre, så i rapporten vil dere se sakseksempel fra hele vårt flotte fylke Møre og Romsdal.
Vårt markedsarbeid er inndelt å digital synlighet 24/7, der vi legger midler i spesifikk kampanjekjøring i ulike kanaler, men også på organisk trafikk som vi får ved å jobbe systematisk og strategisk med å optimalisere tekster og innhold for å komme høyt opp på relevante søk (SEO). I rapporten fra markedssjefen denne gang er det fokus på kampanjearbeidet vårt. Les rapporten her.
Om du ønsker mer informasjon, har spørsmål eller innspill, ta gjerne kontakt med Torill på epost torill@visitnorthwest.no eller ring tel. 994 74 959.

- Norgeskampanjen høst: Hele Norges fjelldorado
- På el-sykkel over Trollstigen fra Åndalsnes til Valldal
- På oppdagelsesferd i Møre og Romsdal
- Fire nye saker i produksjon om Svinvik Gard i Todalen, Skarbø Gard på Stranda, Lysfestivalen i Geiranger og Vinter på Geirangerfjorden
- Vinterkampanje i Sverige i Svenska Dagbladet (Destination Vinter) og Aftonbladet (Äntligen Vinter)
- Annonser i Magasinet Reiselyst – dobbeltside i julenummeret og i utgave 1 i 2023 (messeutgaven)
- Internasjonale kampanjer i samarbeid med Fjord Norge og Visit Norway
- KLM markedsføringssamarbeid i forbindelse med direkteruten mellom Ålesund og Amsterdam – som inngangsport til Møre og Romsdal
- Sommerkampanjene som ble kjørt i vår/sommer:
– Raumabanen – Europas vakreste togreise
– Norges råeste bilturer
– Eksotiske matopplevelser ved havet, fra havet
– Trolsk grottemagi – en magisk opplevelse
– Molladalen – Norges Patagonia
– Sommerbåt på Romsdalsfjorden
– Kokkekunst i rå natur på Skotholmen
– Spektakulære Aursjøveien er Norges villeste omvei
– Kjenn trykket frå fossane på nært hald (SUP i Tafjorden)