Vinterkampanje 2020/2021

Sammen med Fjord Norge kjører vi nå ut en omfattende kampanje med fokus på topptur og vinteropplevelser. Regionen vår har et klart potensiale til å ta en sterk posisjon i dette segmentet.

Vi forventer få internasjonale reisende den kommende vintersesongen, og det norske markedet vil være avgjørende. Denne kampanjen retter seg derfor primært mot nordmenn som vil reise i Norge.

Fri Flyt, D2 og fjordnorway.com

Fokuset vil være på redaksjonelt innhold i Fri Flyt, D2 og på Fjordnorway.com. Følg gjerne med i disse kanalene fremover. Først ut på trykk vil være D2 i januar. Vi vil bruke ulike typer annonsering for å bygge opp under det redaksjonelle innholdet.
Ta også gjerne en kikk på denne flotte artikkelen med Asbjørn Eggebø Næss, som ligger på fjordnorway.com.

Her er en oversikt over hovedelementene i kampanjen:

  • Redaksjonelt innhold og distribusjon på friflyt.no + Fri Flyt magasinet
    • Annonse i digital utgave med link ut til aktør
  • Redaksjonelt innhold og distribusjon på D2 digital + print
    • Helside D2 print annonse
    • Annonse i digital artikkel med link ut til aktører
  • Plassering av kommersielle produkter under redaksjonell topptur artikkel på fjordnorway.com
  • Annonse på fjordnorway.com
  • Retargeting annonser: SoMe annonse rettet mot publikum som har vist interesse for ski på fjordnorway.com

maritkrekvik

En kommentar om “Vinterkampanje 2020/2021

  1. Tilbaketråkk: Markedsaktiviteter 2021

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..