Sammen med Fjord Norge kjører vi nå ut en omfattende kampanje med fokus på topptur og vinteropplevelser. Regionen vår har et klart potensiale til å ta en sterk posisjon i dette segmentet.
Vi forventer få internasjonale reisende den kommende vintersesongen, og det norske markedet vil være avgjørende. Denne kampanjen retter seg derfor primært mot nordmenn som vil reise i Norge.

Fri Flyt, D2 og fjordnorway.com
Fokuset vil være på redaksjonelt innhold i Fri Flyt, D2 og på Fjordnorway.com. Følg gjerne med i disse kanalene fremover. Først ut på trykk vil være D2 i januar. Vi vil bruke ulike typer annonsering for å bygge opp under det redaksjonelle innholdet.
Ta også gjerne en kikk på denne flotte artikkelen med Asbjørn Eggebø Næss, som ligger på fjordnorway.com.
Her er en oversikt over hovedelementene i kampanjen:
- Redaksjonelt innhold og distribusjon på friflyt.no + Fri Flyt magasinet
- Annonse i digital utgave med link ut til aktør
- Redaksjonelt innhold og distribusjon på D2 digital + print
- Helside D2 print annonse
- Annonse i digital artikkel med link ut til aktører
- Plassering av kommersielle produkter under redaksjonell topptur artikkel på fjordnorway.com
- Annonse på fjordnorway.com
- Retargeting annonser: SoMe annonse rettet mot publikum som har vist interesse for ski på fjordnorway.com
En kommentar om “Vinterkampanje 2020/2021”