I sommer har nordmenn for alvor fått øynene opp for å feriere i eget land. Og Visit Nordvest har stått høyt på ønskelista for mange!
Visit Norway har nå laget en liste over de 72 sidene som har hatt mest trafikk på den norske delen av visitnorway.com. De tre øverste på listen er naturlig nok Visit Norway sine egen startsider og kategorisider. Men, på 4.plass, som den mest besøkte produktsiden, finner vi Rampestreken! Og på en 8.plass har vi Midsundtrappene. Faktisk har vi hele 15 produkter inne på listen fra vår region.
Her er oversikten:
Trafikktall i perioden 1.mai – 31.august.
Attraksjon | Sidevisninger | Plass |
---|---|---|
Rampestreken | 79.460 | 4 |
Midsundtrappene – Rørsethornet | 52.315 | 8 |
Romsdalseggen | 39.703 | 13 |
Litlefjellet | 29.687 | 20 |
Midsundtrappene – Digergubben | 26.340 | 27 |
Fottur til Trollkirka | 24.506 | 34 |
Åndalsnes | 22.460 | 37 |
Innerdalen | 18.070 | 47 |
Romsdalstrappa – Rampestreken | 16.836 | 50 |
Gripruta | 16.795 | 51 |
Mardalsfossen | 16.741 | 53 |
Trollkirka | 14.536 | 63 |
Aursjøvegen | 13.305 | 70 |
Varden – Moldepanoramaet | 13.251 | 71 |
Romsdalsstigen | 13.099 | 72 |
Dette er i all hovedsak organisk trafikk inn til visitnorway.com, og er resultatet av langsiktig strategisk arbeid for å løfte disse attraksjonene. Både Midsundtrappene og Rampestreken har vært populære innslag i vår kampanjekjøring de siste årene, og de har vært sesongens vinnere både på instagram og i nasjonale medier.
Savner du Trollstigen og Atlanterhavsvegen på listen? De er på sin side de mest leste sakene på vår egen http://www.visitnorthwest.no og vestlandets hovedportal fjordnorway.com.
Har dere lenke til hele listen? 🙂
LikerLiker
Vi har dessverre ikke fått innsyn i den. Vi følger med, og kan dele den hvis vi ser den blir offentliggjort:)
LikerLiker
Hei, vi har bare fått denne. Men hvis du tar kontakt med Visitnorway direkte, så kan du sikkert få en lengre liste:-)
LikerLiker