I samarbeid med Innovasjon Norge, inviterer vi til web-kurset «Hvordan lykkes på nett – påbygging» 30.-31. mai på Hotel Aak, Åndalsnes. Kurset kjøres også denne gang av Esenteret.
Dato: 30.-31.mai 2017
Sted: Hotel Aak, Åndalsnes
Det er «først-til-mølla»-prinsippet som gjelder, så her er det bare å hive seg rundt. Begrenset antall plasser, og vi vil gjerne at deltagere som deltok på webkurs i fjor, del 1, melder seg på dette kurset.
Et av Visit Nordvests tiltak i strategiplanen er kompetanse, og dette er et av kursene som er en del av Innovasjon Norges kompetanseprogram for reiselivsnæringen. Målet er å hjelpe deg til å lykkes bedre med markedsføring på nett.
Kurset «Hvordan lykkes på nett – påbygging» er et påbyggingskurs til kurset «Hvordan lykkes på nett», som har vært kjørt av eSenteret på vegne av Innovasjon Norge siden høsten 2010. For bedrifter har satsingen på nett vært preget av at vi er inne i en lærings- og modningfase med mye prøving og feiling. Nå er tiden for å sette tiltakene en jobber med i system og få mer ut av tid og penger vi investerer på nett. Kursdeltakerne vil lære å lage en plan for hvordan jobbe mer effektivt på nett, og hvordan lage konkrete handlingsplaner med mål.
– Bevisstgjøring av viktigheten med å ha en emarkedsplan. «Verktøy» for å forenkle planarbeidet. (Fevik mars 2016)
Gjennomføring av kurset
Kurset gjennomføres fra lunsj til lunsj, og er en kombinasjon av forelesninger og praktiske øvelser med egen bedrift. Kurset går i dybden på enkelttemaer som ble lettere berørt i grunnkurset, og deltakerne vil i tillegg lære å lage planer for å jobbe mer målrettet. Deltakerne arbeider på egen pc, det trengs minst 1 pc pr. 2 deltakere, ideelt sett 1 pc pr. deltaker.

Tirsdag 30. mai
11.30 Lunsj
12.30 Kurs
18.30 Kurs dag 1 ferdig
19.30 Middag
Onsdag 31. mai
07.00 Frokost
08.00 Kursstart dag 2
12.00 lunsj og hjemreise
Hvem passer kurset for?
Kurset passer godt for ledere, mellomledere, markedsansvarlige og webansvarlige i små og mellomstore reiselivsbedrifter. Det er en fordel å delta med mer enn én deltaker, gjerne både daglig leder/markedsansvarlig og den som er webansvarlig.
– Det traff veldig godt på Sosiale medier delen, spesielt Facebook. Det ble konkret og godt, og er kanskje det viktigste jeg tar med meg (Svalbard okt.2016)
Kurset har kapasitet til maks 20 deltakerbedrifter.
Bedrifter som har tatt grunnkurset og tilsvarende forkunnskaper prioriteres.
Pris: kr 1000,- per person (eks mva)
Prisen dekker selve kurset, 2 lunsjer, 1 middag. Dekker ikke overnatting og reise til/fra. Vi har satt av overnattingskapasitet på Hotel Aak (enkeltrom kr 1080,-, dobbeltrom kr 1350,-). Meld fra i påmeldingsskjema om behov for overnatting. Deltageravgiften blir fakturert i etterkant av kurset.
For ytterligere opplysninger kontakt:
Torunn Dyrkorn torunn@visitnorthwest.no
Tel. 909 69 773
– Etter slike kurs blir en litt mer gira til å teste ut nye ting. Nå var vi to fra samme sted, og da kan en dele tanker, ideer og arbeid mellom hverandre. Påfyllkurs er lurt for å følge med i tiden og for å gire opp når en føler at en stamper. (tidligere deltager på kurset)
Hei! Så ikke denne før nå! Jeg sender deg skjema for påmelding!
LikerLiker