I samarbeid med Innovasjon Norge, inviterer vi til ny runde med web-kurset «Hvordan lykkes på nett» 3.-4. mai på Smøla Havfiskesenter. Kurset kjøres også denne gang av Esenteret.
Dato: 3.-4.mai 2016
Sted: Smøla Havfiskesenter
Det er «først-til-mølla»-prinsippet som gjelder, så her er det bare å hive seg rundt. Begrenset antall plasser.
Et av våre tiltak i strategiplanen er kompetanse, og dette er et av kursene som er en del av Innovasjon Norges kompetanseprogram for reiselivsnæringen. Målet er å hjelpe deg til å lykkes bedre med markedsføring på nett. Kurset er praktisk vinklet med konkrete eksempler, både fra deltakernes egne bedrifter og andre. I tillegg til 2 intensive kursdager får hver enkelt bedrift tilbud om oppfølging i form av en websjekk (15-20 sider “helsesjekk” av bedriftens nettside) og 1 times rådgivning!
– Dette er det mest «nevenyttige» kurset jeg har deltatt på for min bedrift (fra tidligere deltager på dette kurset. )
Litt om kurset:
Kursdag 1:
Bli god på hjemmebane: bedriftens nettsider – Bli synlig på nett: søkemotoroptimalisering – Slik skriver du godt for web – Google Places: hvordan komme på kartet? Statistikk: hvordan bruker vi webstatistikken? Brukervennlig design: lynkurs i brukertesting – Bilder og film på Internett.
Kursdag 2:
Bli god på bortebane: bedriftens engasjement i sosiale medier – Den store samtalen: vi har fått en ny måte å drive business på! Sosiale medier- strategi og overvåkning på nett – Hvordan håndtere dårlig omtale? Sosiale medier – er vi der kundene er? Facebook for nybegynnere og viderekomne
Pris: kr 1000,- per person
Prisen dekker selve kurset, 2 lunsjer, 1 middag. Dekker ikke overnatting og reise til/fra. Vi har satt av overnattingskapasitet på Smøla Havfiskesenter (leiligheter der man deler bad), og på Hopen Brygge (enkelt- og dobbeltrom). Meld fra i påmeldingsskjema om behov for overnatting.
PÅMELDING
For ytterligere opplysninger:
Kontakt prosjektleder Torunn Dyrkorn torunn@visitnorthwest.no – 909 69 773.
Last ned informasjon om kurset her.
